niedziela, 28 października 2012

HURRA! HURRA!

Dzisiejszy poranek zaskoczył na pewno wielu z nas...Piękny biały płaszcz przykrył wszystko co znajdowało się po drugiej stronie okna...Nagle wszystko stało się takie czyste,delikatne...ach lubię ten widok...Mimo zimna,i konieczności zakładania na siebie mnóstwa swetrów,czapek,szalików,getrów,polarów,rękawiczek,kombinezonów itp. KOCHAM ZIMĘ! Pierwszy śnieg na zawsze będzie kojarzył mi się z dzieciństwem kiedy to chodziliśmy całą rodziną na sanki..mój pseudo lęk wysokości,panika i adrenalina która towarzyszyła mi przy zjazdach z mega (jak mi się wtedy wdawało) górki zawsze wprawiała resztę rodziny z niesamowicie dobry humor...Dobrze ,że miała swój osobisty wyciąg z powrotem na górkę..:) Tatuś zawsze zbiegał na sam koniec górki i targał mnie na sankach znowu na szczyt...Ehhh.... uwielbiam wspomnienia... nikt nigdy nie będzie mógł nam ich odebrać... A dziś pudełeczko na prezent na który miałam bardzo mało czasu a mnóstwo pomysłów...

1 komentarz:

  1. Śliczne to pudełeczko ! dopracowane i w pięknej kolorystyce !
    SUPER ! Wyslij gdzieś na wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń