niedziela, 3 marca 2013

SIEDMIU WSPANIAŁYCH

SYLWIA z Kalinkowa zaprosiła mnie do wspólnej zabawy "SIEDMIU WSPANIAŁYCH"Zabawa polega na wybraniu 7 mężczyzn ze swojego życia najważniejszych,najukochańszych,najcudowniejszych,takich którzy mieli duży wpływ na nasze życie.A więc...

Mateusz-mój przyszły mąż i najlepszy przyjaciel.Zawsze mogę na niego liczyć,wspiera mnie w każdej sytuacji daje radość każdego dnia.

Rysio-czyli mój najukochańszy tata który zawsze przytuli doradzi i z którym zawsze można się powydurniać i uśmiać do łez.Ma ogromne serce pełne miłości.

Kubuś-mój chrześniak 8 kg miłości i szczęścia moje oczko w głowie  i najmłodszy członek rodziny.

Damian-Mój szwagier mąż mojej siostry Kasi.Jest dla mnie jak brat,nawet potrafimy się kłócić jak rodzeństwo:)

Bruce Dickinson-Wokalista grupy IRON MAIDEN - człowiek któremu zawdzięczam obecnie mój gust muzyczny.Miał ogromny wpływ na moje nastoletnie życie i wywrócił je do góry nogami.

Mateusz S-mój przyjaciel,człowiek torpeda z nie ziemskim poczuciem humoru i wielkim serduchem pełnym dobroci. Porządny gość i cieszę się że jest.:)

Marcin-mój brat choć nie widujemy  się zbyt często jest dla mnie bardzo ważny.Parę miesięcy temu został tatą małego Nikosia i świetnie sprawuje się w nowej roli.

 Do zabawy zapraszam Wiolę
http://kufrowe-rupiecie.blogspot.com/

A ja chciałam Wam dziś pokazać pudełeczko na skarby dla jednego z siedmiu wspaniałych-Kubusia.Ma ono posłużyć na wszystkie skarby które Kubuś posiada lub zdobędzie w przyszłości:)
Za 3 dni skończy 9 miesięcy czas tak szybko płynie...Dopiero co przyszedł na świat.Pamiętam te emocje i wolno upływający czas pod sala operacyjną...Za każdym razem gdy otworzyły się drzwi myśleliśmy że niosą naszą ukochana kruszynkę...Emocje były niesamowite....





                                                                KUBUŚ Z MATIM
                                                                   słucham muzy:)
                                                                 a to moje cudne stopy


                   MIŁEGO WIECZORU KOCHANI!!:)










4 komentarze:

  1. Cieszę się , że i tobie zabawa się spodobała:) jakby nie mówić okazuje się , że tylu WSPANIAŁYCH mężczyzn nas otacza:)
    A pudełeczko bardzo słodkie. Na pewno przyda się na pamiątki . Fajny pomysł z tymi guziczkami , pudełko nabrało takiego marynarskiego akcentu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu piękne jak zawsze i wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana siostro , ciociu i szwagierko z głębi serca ci dziękujemy za tak wspaniałe i piękne podarunki które otrzymujemy od ciebie , które zarazem są dla nas bardzo cenne i zawsze stoją na honorowym miejscu :)po prosty I LOVE YOU :) Katrina Zeta Jones

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności na zdjęciach i te w sercu i do tego to pudełko!

    OdpowiedzUsuń