niedziela, 20 stycznia 2013

ho ho ho

Ho ho ho dawno mnie tu  nie było...mamy 20.01 a ja robię pierwszy wpis.Byłam pochłonięta bardzo prezentem który musiałam utrzymać w tajemnicy.Teraz już wiem,że prezent się udał a efekty mogę już przedstawić Wam poniżej.:)Jest to mój pierwszy album scrapowy ale już wiem że nie ostatni:)Był on stworzony na 60 urodziny teścia mojej siostry,i zawierał 60 wspomnień:)
PozdrAwiam Was moi drodzy z ciepłego wyrka z buzią chomika i dziurą po szóstce...tak dopadł mnie zębolog :(

"Nie ma rzeczy, której nie można by zdobyć wytrwałą pracą i pilnym staraniem."






2 komentarze:

  1. Świerna praca. supeł album. bardzo ładne kompozycje kwiatków:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się wystarałaś ! Długo długo nic strzał w dziesiątkę
    Bombowo !

    OdpowiedzUsuń