czwartek, 22 listopada 2012

wielowątkowo

Po raz kolejny przyszło stworzyć kartkę z okazji urodzin,a że dziewczyna wyjątkowa o niebanalnym guście więc trzeba się było się bardziej zmobilizować do osiągnięcia zamierzonego efektu.Myślę jednak że się uda wywołać uśmiech na jej twarzy dzięki temu małemu upominkowi.
     Długo trwało ale  w końcu mam zdjęcia z sesji zdjęciowej mojego najukochańszego mężczyzny -Kubusia.Warto było czekać na taki efekt końcowy.Powiem Wam że pan fotograf pierwsza klasa.Polecam każdemu w każdym zakątku świata!!Bardzo optymistyczny,otwarty i miły człowiek.My z Matem już zaklepaliśmy termin  na jeden z naszych najważniejszych dni..ehh będzie się działo..:)Niżej zamieściłam link do strony internetowej i polecam bardzo serdecznie...
     Dawno mnie tu nie było więc mnóstwo mam do powiedzenia i w jednym poście chce Wam tyle powiedzieć ,że hej..:) Przekonałam się w końcu do maszyny..USZYŁAM SWOJE PIERWSZE 2 SERCA!!:)Duma mnie rozpiera,bo jak na człowieka który pierwszy raz siedział za sterami Łucznika to nie jest źle:)Zaczęłam tworzyć też broszki...ale o tym w swoim czasie..






Jeszcze tylko piosenka dla mojego dobrego przyjaciela,pewnie już nie długo będziesz tak śpiewał:)
Mat i ja jesteśmy z Tobą;*

http://www.youtube.com/watch?v=aFJRjnWjrTs


http://www.fotostudio.bielsko.pl/

1 komentarz:

  1. od czego by tu zacząc...ech
    Kubuś z bucikiem!!! !!! spłynęłam pod stół jak masło!!!!
    Nie ma tylko linku do fotografa :(
    Karteczka śliczna kompozycja ! WOW
    A Mieciu własnie mi tu śpiewa.
    Tylko...sąsiadka nie zagląda do mnie:(

    OdpowiedzUsuń